اقیانوسی از سخنان و گلواژه های بزرگان

جمله های عاشقانه و زیبا همراه با کلی نوشته و خبر دیگر

اقیانوسی از سخنان و گلواژه های بزرگان

جمله های عاشقانه و زیبا همراه با کلی نوشته و خبر دیگر

سلام به همه

 

بهتون خوش آمد میگم که اومدین به این گروه صمیمی سر بزنید.

   هدف من از ایجاد این گروه، برقراری ارتباط نزدیک بین اعضا و صمیمی تر کردن روابط بین دوستان و بازدیدکنندگان وبلاگهای قبلی بنده است.

   ایمان دارم این وبلاگ روزی یکی از پربازدیدترین ها میشه. چون خیلی حرفا دارم که براتون بزنم و خیلی منابع دارم برای مطالب و مقالات و اخبار و خلاصه همه چیز. اما بهم زمان بدین و تو این مدت ازتون می خوام که با من همراه باشین تا با هم یه مسیر زیبا رو طی کنیم و ایشالله همه با هم به موفقیت برسیم. دوست دارم فضای اینجا خیلی صمیمی و دوستانه باشه. پس لطفا بحثای بی خودی و اعصاب خورد کن نکنین.

   هر کس مطالب زیبا و در خوری بفرسته با کمال خرسندی، با نام خودش در وبلاگ قرار می دهم و همینطور می تونه به عنوان نویسنده ثابت وبلاگ خودش به طور مستقیم مطالبش رو در وبلاگ قرار بده.

   اگه نظر هم بدین خیلی خوبه. باور کنید من خوشحال میشم. مدیونم اگه دروغ بگم .

   مرسی از همه.

   به امید موفقیت همتون...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد